Vragen? Wij hebben antwoorden…..

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Lees ze even door, want misschien staat je vraag er wel tussen.

Om een bestelling te plaatsen moet je eerst een account aanmaken in de webshop. Dat kan rechts boven aan de pagina door op het poppetje te klikken.

Ja, dat is mogelijk. Houdt er alleen wel rekening mee dat de verzendkosten anders (hoger) kunnen zijn. 

We ontvangen onze bestellingen het liefste via de webshop. Artikelen die niet via de webshop verkrijgbaar zijn of artikelen waarvoor een prijs opgevraagd moet worden kunnen uiteraard telefonisch of per e-mail besteld worden. 

Dat kan zeker, neem in dat geval even contact met ons op via info@denieuwewilg.nl of bel ons even op telefoonnr. 0416-724969.

Wanneer een bestelling in de webshop is afgerond kan deze helaas niet meer gewijzigd worden. Ook is het niet mogelijk deze zelf te annuleren. Neem in dat geval altijd contact met ons op. Zodat wij dit voor je kunnen regelen. 

Dat kunnen we niet altijd precies zeggen, we doen ons best om alles weer zo snel mogelijk op voorraad te hebben. Als een artikel niet op voorraad is, heb je de mogelijkheid je e-mail adres achter te laten. Zodra het betreffende artikel weer beschikbaar is in de webshop, ontvang je automatisch een bericht in je mailbox. Natuurlijk kun je altijd even mailen of bellen om te informeren. 

Artikelen die op voorraad zijn in de webshop, worden binnen 1-3 werkdagen verstuurd. Artikelen op aanvraag worden in overleg geleverd. 

De verzendkosten zijn per land verschillend, kijk daarom even op onze pagina “verzenden”.

Het is zeker mogelijk de bestelling af te halen. Als wij de order hebben verwerkt ontvang je van ons een bericht. Vanaf die tijd is het mogelijk de bestelling op te halen. 

Post NL bezorgt van maandag t/m zaterdag. Binnen deze periode kunnen de bestellingen worden bezorgd. 

Dit is helaas niet mogelijk. Wel krijg je van ons een track & trace code, waarmee je precies kan volgen wanneer het pakket wordt bezorgd. 

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Neem in dat geval even contact met ons op: 0416-724969. Dan kijken we samen wat we kunnen doen.

De bezorger neemt het pakket weer mee en levert het af bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Je hebt nu 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Daarna gaat het pakket retour naar De Nieuwe Wilg. Zorg daarom dat het pakket opgehaald wordt, dat scheelt weer extra verzendkosten. 

Wanneer het pakket beschadigd is, kun je het beste contact met ons opnemen door het sturen van een mail. Stuur ook foto’s mee met de e-mail, dan kunnen wij dit sneller voor je oplossen.  Controleer de bestelling direct bij ontvangst en laat ons binnen 3 werkdagen weten dat er een beschadiging is. 

Het is mogelijk om te betalen door middel van iDEAL. Hiervoor maken wij gebruik van de betaalprovider Mollie. Ook is het mogelijk om het bedrag vooraf over te maken. Wanneer je al wat langer klant bent, behoort betalen op rekening ook tot de mogelijkheden. 

De orderbevestiging die je ontvangt via de webshop is geen factuur. De factuur wordt apart per mail toegestuurd. 

Meestal ontvang je direct een orderbevestiging en een betaalbevestiging per mail. Wanneer dit niet het geval is, wacht dan een half uurtje en check nog eens of je een bevestiging hebt ontvangen. Is er dan nog geen orderbevestiging, dan is het handig dat je even telefonisch (0416 – 724969) contact met ons opneemt, zodat we het even na kunnen kijken. 

Wanneer de retour gekomen artikelen goed aangeleverd zijn (zie pagina retouren) dan kunnen we die snel verwerken. Als de bestelling betaald is, betalen we deze binnen 14 dagen aan je terug. Betaal je op rekening, dan kan de creditnota met de eerstvolgende betaling worden verrekend.  

De Nieuwe Wilg is niet wettelijk verplicht het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten. Retourneren is dan ook enkel mogelijk in overleg en na toestemming van De Nieuwe Wilg. Je kunt je retour aanvragen via de pagina “retouren”. Ook vindt je daar meer informatie over artikelen retour sturen. 

Binnen 3 werkdagen moet je contact met ons opnemen als je een artikel of de hele bestelling wilt terugsturen. Daarna spreken we samen af wanneer de artikelen retour komen naar De Nieuwe Wilg.

Wanneer wij je goedkeuring hebben gegeven om het artikel / de artikelen te retourneren, stuur dan je bestelling altijd terug in de originele verpakking inclusief de pakbon of een kopie hiervan. Zorg verder dat de order stevig verpakt terug gestuurd wordt, zodat tijdens het transport geen onnodige schade opgelopen wordt.

Onze algemene voorwaarden zijn onderaan de pagina te vinden onder het kopje Informatie. Ook kun je hier klikken om direct naar de algemene voorwaarden te gaan.

Door rechtsboven in de blauwe balk op het “poppetje” te klikken kom je bij je account, waar je je persoonlijke gegevens kunt bewerken. Tevens kun je hier eventuele eerdere bestellingen vinden.

Het is vervelend als je een klacht hebt over je bestelling. In dat geval kun je (binnen 3 werkdagen) contact met ons opnemen.  

Is je vraag nog niet beantwoordt?

Geen probleem, bel of mail ons even en we helpen je graag!

Neem contact op